vrijdag 22 november 2013

Gesprek met de lobaklas

Vandaag een "centraal gesprek" met mijn lobaklas gehad, een beetje in de vorm van een dialoog.
Aangegeven dat ik mezelf serieuzer en zakelijker ga opstellen dan afgelopen week.
Teveel onzin en gein past niet bij mij, bij een docent en bij de opleiding, is mijn persoonlijke mening.

Ik ga ook proberen om het "werk" op een hoger niveau te krijgen, niet op 2e jaars maar wel in die richting. Het is helemaal niet erg dat iets moeilijk is om te lezen of te begrijpen.
Aan de andere kant blijf ik letten op mijn heldere communicatie.

Een mooie reflectie om de week mee af te sluiten.

PS Aan de klas medegedeeld dat het blog in principe openbaar zou moeten (kunnen) zijn,
een stageopleider, een mentor, ouders en/of een klasgenoot zou het moeten mogen lezen

1 opmerking: