vrijdag 25 oktober 2013

Loba opdracht vrijdag 25 okt

De opdrachten die jullie vandaag in groepsverband gaan uitwerken zijn:

1) Werk je weblog bij met iets wat jou aanspreekt en te maken heeft met je eigen ontwikkeling
2) Zorg dat je een link naar dit blog op jouw blogpagina komt te staan
3) Geef een waardevolle reactie op één van de laatste 10 artikelen die ik geplaatst heb
4) Vind samen een social media ontwikkeling die volgens jullie door school gebruikt zou moeten
     worden, geef aan hoe en waarom.
     Gespreksleider van de groep post de resultaten.

Waarom deze opdrachten op die manier?

1) Ik wil jullie zien samenwerken en dus van elkaar leren
     (uit één van mijn links blijkt dat zelf uitzoeken het beste werkt)
2) Jullie mogen die blog(ger) techniek beter onder de knie krijgen
     (na wat weerstand blijkt altijd dat het redelijk makkelijk is)
3) Ik wil observeren hoe jullie werken zonder mijn hulp.

13 opmerkingen:

  1. ik vind het erg handig dat je de informatie op uw blog kan vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet teveel slijmen enzo!
    we moesten wel ff zoeken, maar we hebben het gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat filmpje van de futuristische dingen is niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was een beetje moeilijk te vinden maar het is wel gelukt, maar het was een leuke bezigheid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goede opdracht om uit te vinden om je blog beter te leren kennen.
    Ook leerzaam om zo in de groep te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een moeilijke opdracht maar heel leerzaam,
    leuke opdracht

    BeantwoordenVerwijderen